St. Zelfregiecentra NL  streeft naar een goede kwaliteit van haar diensten en activiteiten. Om dit te bereiken doet de stichting met regelmaat een tevredenheidsonderzoek onder haar bezoekers/gebruikers. Desondanks kan het zijn dat er een situatie is waar een bezoeker/gebruiker een klacht over heeft en dit wil melden.
St. Zelfregiecentra NL heeft daarom een regeling voor meldingen en klachten. Hierdoor kunnen bezoekers/gebruikers – of hun vertegenwoordiger(s) – hun ontevredenheid, een incident of een ongeval melden en/of eventueel een klacht indienen. Wij proberen via de melding allereerst tot een goede oplossing te komen tussen de verantwoordelijke medewerker/vrijwilliger en de bezoeker/gebruiker.
Mocht dat niet lukken dan kan de bezoeker/gebruiker overwegen een formele klacht in te dienen bij St. Zelfregiecentra NL
Klachtenformulier St. Zelfregiecentra NL
Adres: St. Zelfregiecentra NL, Postbus 390, 5900 AJ Venlo.
E-Mail: klachten@zelfregie.nl
onder vermelding van: Melding van klacht.
U kunt natuurlijk ook onderstaand klachtenformulier invullen.